sobota, 23 kwietnia 2011

Haft krzyżykowy

Jakiś czas temu odważyłam się spróbować haftu krzyżykowego.
Na pierwszy ognień poszedł motyl, według schematu miał tylko 4 kolory. Pomyślałam, że skoro tylko 4 kolory to nie będzie mi żal, jak mi totalnie nie wyjdzie, miałam trochę problemów z odczytywaniem wzorów i kilka razy musiałam poprawiać jedno skrzydło. Później dodałam żółte tło, wykonanie tego motylka zajęło mi 2 tygodnie.



Wczoraj natomiast skończyłam pierwszego z 4 zaplanowanych do zrobienia kwiatków. I udało mi się całkiem łatwo zmyć ślady po ołówku. Z kwiatkiem poszło szybciej - jedynie 3 dni - stwierdziłam, że nie będę robiła tła, jest idealny taki jak jest. 

1 komentarz:

  1. Śliczne te fiołki Karolinko. Pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...