wtorek, 26 kwietnia 2011

Kwiaty - róża

Przedstawiam kolejne kwiaty, do wyhaftowania został mi jeszcze jeden wzór, jednak za niego zabiorę się innym razem, w ramach odpoczywania od haftu za który planuję zabrać się teraz (wzór z najnowszego numeru "Hafty Polskie").
 Dzisiaj jakie było moje zdziwienie, gdy dobierałam sobie mulinę na nowy haft (tym razem według nowych numerów). Buszując na stojaku z mulinami byłam w pełni szczęśliwa, że tym razem dobiorę dobre muliny i jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że kilka z nich to nie taki jak potrzebuję, bo ktoś zrobił w nich bałagan i nie wiszą tam gdzie powinny (całe szczęście to tylko dwie muliny i kolory dość zbliżone, więc może nie będę wymieniać). Dodatkowo jakie było moje zdziwienie, gdy sprawdzając numery okazało się, że mam stare numery, bez nowych odpowiedników. Jednak nie ma tego złego, poszukałam trochę w internecie i odnalazłam sobie całą piękną tabelę z numerami starymi i nowymi odpowiednikami (ha! i okazuje się, że każdy stary numer ma nowy odpowiednik, a nie jak zostało to mi powiedziane, że nie ma. ha!). Jestem dumna z tego odkrycia, mimo że jakbym wiedziała wcześniej to bym sobie to sama poszukała, ale mam nauczkę na przyszłość.

miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...