poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Kwiaty

Kwiaty powstają z jakiegoś starego numeru "Hafty polskie", mam jedynie fragment tej gazety. Pierwszy problem powstał, gdy okazało się, że jedyna dostępna dla mnie mulina zmieniła numerki, wzór jest według innej numeracji. W tym miejscu pojawił się problem, część nici miała swoje odpowiedniki w nowej numeracji, kilka nici musiałam dobrać sama. Kolejny problem to oświetlenie w sklepie, mulina tam stoi w najciemniejszym chyba kącie. Po wielu wahaniach dobrałam kolory.

W tej chwili robię bratki, bardzo mnie zniechęcają, bo kolory mi się nie podobają, miały być w odcieniach śliwkowych, a wychodzi fioletowo-różowo-jasnofioletowe, ale sama chciałam to się pomęczę, może efekt końcowy będzie lepszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...