środa, 27 kwietnia 2011

Świerki

W związku z tym, że nie bardzo mam pojęcie jak zabrać się za duży wzór robiony haftem krzyżykowym wybrałam na początek takie oto monochromatyczne świerki. Dodatkowo, chyba żeby sobie utrudnić pracę wybrałam inną kanwę, jest nieusztywniana i nie bardzo wiem jak trzymać tak dużą robótkę (nie mam tamborka). Za to kolor kanwy mi odpowiada, bo jest beżowy i mam nadzieję, że ładnie będzie komponował się z czernią świerków, gdyż nie planuję robić tła. Jednak w tej chwili mam dopiero 15 krzyżyków.
Trochę mi mozolnie idzie, jednak wciągają mnie "Szepty zmarłych" C. Beckett'a.
Miłego dnia.



* Zdjęcie świerków zeskanowałam z kwietniowego numeru "Hafty Polskie". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...