wtorek, 10 maja 2011

Próby i błędy.

Dzisiaj zainspirowało mnie Skrapowisko i kartka stojaczkowa z pszczółką.
Jednak czasami zazdroszczę wszystkim posiadającym gilotyny, tablice do bigowania, potrafiącym ciąć i składać równo papier, mających dużo stempli, dobre kredki/pisaki. Nie mogę przestać patrzeć na takie profesjonalne prace.
Ja mam głównie blok techniczny, nożyczki krawieckie i kredki pamiętające czasy przedszkola. No dobrze może przesadzam, mam nowe stemple (których na razie nie umiem używać), kilka promarkerów i kredek akwarelowych (jedynie dzięki pewnej osobie), często bywam w Toruniu i mam okazje zaopatrzyć się w różne papiery i dziurkacze (jednak jak tam wchodzę to nie wiem gdzie podziać oczy i wszystko bym chciała, a sklepy internetowe to chciałabym wykupić wszystkie).
Mimo braków sprzętowych tworzę sobie kartki i dobrze mi z tym. Kiedyś i ja będę miała te wszystkie skarby.
Na temat kartki powiem jak Julia Child "no excusesno explanations."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...