środa, 15 czerwca 2011

Babeczka

Jak tylko zobaczyłam kurs na babeczkę z polewą wiedziałam, że muszę spróbować. Farbę akrylową zakupiłam jakiś czas temu (moja jest taka jakaś beżowa, spodobała mi się bardziej niż zalecana biała). 
Troszeczkę się namęczyłam, bo:
1. nie miałam pojęcia jak wkleić dno tej papilotki, żeby było uformowana prawidłowa foremka,
2. po zrobieniu papilotki okazała się ona ogromna (wystarczyłby chyba papier 30x3 cm),
3. z braku folii bąbelkowej użyłam zwykłych reklamówek i papieru (zużyłam aż 4 reklamówki).

Pomijam pobrudzenie się farbą, lekkie ubrudzenie farbą wstążki (powinnam ją dodać po wyschnięciu farby).
Babeczka wyszła całkiem nieźle jak na pierwszy raz i wiem, że będzie ich więcej. Jednak mimo znacznych rozmiarów nie wykorzystam jej jak planowałam do wypełnienia mojego pierwszego exploding box'a, spróbuję zrobić mniejszą jak tylko znajdę "wypełnienie" babeczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...