czwartek, 16 czerwca 2011

Exploding box

Wczoraj narzekałam, że moja babeczka wyszła zbyt duża, żeby użyć jej jako wypełnienia exploding box. Jednak dzisiaj postanowiłam spróbować (Kurs na exploding box). Postanowiłam wykorzystać papier, który kupiłam będąc ostatnio w Toruniu i wykorzystać babeczkę. Pudełko jest bez żadnych zbędnych dodatków gdyż jest to dla mnie mój prototyp pudełka zrobione żeby spróbować swoich sił w nowej technice.



Wydaje mi się, że jak na pierwszy raz nie jest tak źle.











 Na koniec kilka moich uwag
1. Wykorzystanie papieru 30 cm x30 cm to jak dla mnie za dużo (następnym razem spróbuję z papierem o rozmiarach 24cm x 24 cm)
2. Papier okazał się zbyt miękki jak na rozmiary tego pudełka, dodatkowo pod wpływem kleju troszkę się odkształcił.
3. Papier, którego używałam nadaje się tylko do ozdobienia, a nie jako baza do wykonania pudełka
4. Tradycyjnie jak na pierwszy raz wyszło mi trochę krzywo (nieustannie z tym walczę)
5. Metoda na wykonanie wieczka jest genialna i idealna również na pudełka na kartki.

Zachęcam do spróbowania, z chęcią zobaczę wasze prace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...