poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Dziurkacze

Pisałam ostatnio, że dzisiaj w jednym ze sklepów tutaj mają dostać komplety dziurkaczy po dość okazyjnych cenach. Jaki dzisiaj miałam wybór, aż mnie głowa bolała i z ciężkim serem musiałam rezygnować z niektórych dziurkaczy. Z chęcią wzięłabym wszystkie. Jednak i tak jak widać opanowało mnie zakupowe szaleństwo. Do kasy pobiegłam z sześcioma kompletami, a w każdym po 3 dziurkacze. Dzięki temu mam dziurkaczy na każdą okazję.

Poniżej dziurkacze które kupiłam wcześniej. Mam jeszcze jeden dziurkacz brzegowy, jednak obecnie jest wypożyczony i na zdjęcie się nie załapał.


2 komentarze:

  1. Widzę, że faktycznie szalejesz :) Już nie mogę się doczekać zdjęć prac przy wykonaniu których użyjesz tych dziurkaczy :)

    Pozdrawiam, Ce.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to masz już pokaźny zbiór tych dziurkaczy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...