środa, 24 sierpnia 2011

Igła w akcji


Nadal haftuję kompozycję kwiatową. Coraz bardziej mi się podoba, chociaż momentami motam się w tych wszystkich nitkach (mulinę trzymam w woreczkach strunowych). Zamiast robić tło, zabrałam się za kolejną część haftu, chciałam trochę odpocząć od tych jasnych kolorów. Musiałam również zorientować się w etapach moich prac, zrobiłam sobie kopię całego wzoru, żeby móc łatwo posprawdzać czego mi jeszcze brakuje. Poza tym trochę się boję, że ta gazeta z wzorem nie wytrzyma zanim dotrę do ostatnich krzyżyków. Dla porównania przedstawiam Wam całą kanwę, obok z kopią wzoru. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę jakiego olbrzyma robię. 
Robótkę trzymam w ręku, strasznie mi się plącze pod nitkę część już wyhaftowana. Na razie (póki nie wymyślę czegoś lepszego) poradziłam sobie z nią zwijając i spinając klamerkami gotowy haft. Dzięki temu nie mam zbędnego materiału z jednej strony i żadna nitka nie wplącze mi się pod ukończoną część haftu. W najbliższym czasie mam zamiar dokończyć liście, a jest ich dość sporo w tej części. Później zabiorę się za kwiaty, a na końcu za tło.





Jak widać najpierw zrobiłam zdjęcie mojego kwiatowego olbrzyma, następnie dodałam mu już trochę zieleni.
Tylko nie mam pojęcia jak go oprawię i gdzie go powieszę. Jednak do takich zmartwień mam jeszcze trochę czasu.

3 komentarze:

  1. Olbrzyma? To jakie są wymiary tego olbrzyma, bo takie niewielkie się wydaje?M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Cię mogę uwolnić od tego zmartwienia gdzie powiesisz... u mnie na ścianie ;)

    Pozdrawiam, śliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że powstaje coś pięknego!!! Uwielbiam xxx:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...