wtorek, 16 sierpnia 2011

Papierowo

Nic tak nie relaksuje jak składanie papieru.
Lubię proste papierowe formy. Szczególnie takie z których tworzy się większe rzeczy. Moduły do origami modułowego mogłabym tworzyć na worki, więc jak tylko zobaczyłam tego miniaturowego łabędzia (pełna instrukcja tutaj) wiedziałam, że muszę go zrobić. W porównaniu z klasycznym modułowym łabędziem ten to niemal pisklaczek.

Zrobiłam już kilka modułowych łabędzi, zgodnie z instrukcją i w wersji mniejszej (takim samym sposobem co dużego łabędzia). Większość stoi na różnych półkach. Kilka z nich było wielokrotnie reanimowanych po upadkach z wysokości.

Przy okazji oto moje chińskie gwiazdki szczęścia. Sporo się namęczyłam, żeby wyszła mi pierwsza gwiazdka, nie obyło się bez pomocy. Jednak gdy opanowałam sposób robienia gwiazdek, zrobiłam ich cały słoik. Wykorzystałam na nie cały blok rysunkowym z kolorowymi kartkami. Moje gwiazdki są mniej więcej tych samych rozmiarów, jednak gdy opanuje się jeden schemat, rozmiar nie robi różnicy.
Gwiazdki te są mogą nam posłużyć jako ozdoba świątecznego stołu, a przez resztę czasu możemy je trzymać w jakimś ozdobnym naczyniu. Idealnie nadają się również na prezent lub jako ozdóbki do kartek. 

2 komentarze:

  1. Taka mała rodzina łabędzie Ci wyszła :)

    Oj gwiazdki, ja jakoś nie mogę się zebrać, żeby skończyć mój słoik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te gwiazdki, dzięki za tutka. Siedziałam nad tym rysunkiem z 15 minut zanim się zorientowałam o co tu chodzi. Jutro spróbuję, dzisiaj po pracy już zasypiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...