sobota, 27 sierpnia 2011

Projekt pinkeep

Najpierw znalazłam kurs u Pieguchy, na pinkeep. Taki mały obrazek wykonany od początku do końca. Od razu mi się spodobało i wiedziałam, że muszę sobie taki zrobić. Jednak miałam problem z pomysłem jaki to będzie wzór. Nie chciałam haftować miesięcy. Chciałam jakiś uroczy, mały wzór, aż kilka dni temu trafiłam na blog W 80 szpulek dookoła świata i wzór Nelson i Tibbs. Jednak wzór był na nici których nie posiadam, do których nie mam dostępu. Jednak od czego jest wujek google? Wystarczyło się zapytać, czy są zamienniki z DMC na Ariadna i oto jest. Zobaczymy jak się sprawdzi.
Nie mogę się doczekać, żeby chwycić igłę w dłoń. Chyba dla tego wzoru odłożę na chwilę moje kwiaty.


*zdjęcie pochodzi z bloga W 80 szpulek dookoła świata.

1 komentarz:

  1. Wujek Google jest super :) Ty z resztą też i twoje prace!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...