czwartek, 29 września 2011

Mam pomysł na...

Wymyśliłam* nowy sposób na karczochy. Bardzo mi się podoba taki nowy układ i wzór. Jednak jest on dość ciężki do realizacji. Pracuję nad jego udoskonaleniem. Dla porównania (pierwsze zdjęcie) prezentuję również standardowy układ karczocha.






Oczywiście zrobiłam już kilka moich ulubionych kwiatów. Teraz czekam na dostawę materiałów.


Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze.

* - uważam, że wymyśliłam, bo nie widziałam nigdzie takiego układu.

5 komentarzy:

  1. ależ to pomysłowe! może i mi się uda takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mi dasz instrukcję, oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podobaja te bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny u mnie - dzięki temu trafiłam do Ciebie :)
    Śliczne te karczochy z Twoim wzorem,a w tym ostatnim kwiatku to zakochałam się po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kkwiaty również wymyśliłam, wcześniej ich nigdzie do tąd nie widząc :)
    nie mam jak wstawić zdjęcia :), może tak da radę podejżeć moje dzieła :) Pozdrawiam
    Ewa
    C:\Users\zarase\Desktop\Nowy folder\IMAG0203.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...