wtorek, 27 września 2011

Naturalnie.

Dzisiaj prezentuje drewniane koraliki w naturalnych kolorach. Zrobiłam je na dwa sposoby. Nie obyło się bez kilku błędów podczas pracy z nimi i kilku poprawek. Dzięki temu potrenowałam sobie technikę.


Miałam już tak dużo zrobione, aż nagle... 


odkryłam błąd.


Ukończony wężyk.


Kolejne koraliki też miały błąd.


Ukończona praca.


Zbliżenie na szczegóły.


Tak prezentują się razem.


Małe próbka na wzór African helix.

Bardziej podoba mi się w tym wypadku wersja 3 koraliki na 3 koraliki. 
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie Wasze komentarze.




4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te bransoletki! Idealne na prezent :) Niedługo chyba będziesz musiała otworzyć sklepik ze swoimi wytworami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie drewniane korale :) Ale to masz cierpilowsc przy ich nawlkenaiu podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami bywa jeszcze gorzej, ale i tak wiem gdzie prawie wszystko leży, też tak masz? :)
    A co do pudełeczek, to one są ze sklepu z koralikami, koleżanka mi zamówiła, o z tego sklepu: http://costumejewellery.pl/Organizer_Do_Koralikow_Bizuterii_150x18mm-3501.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...