wtorek, 4 października 2011

Godryk Gryffindor.

Gdy zobaczyłam połączenie tych koralików od razy pomyślałam o kolorach Gryffindoru. Złoto i opalizujący czerwony (hiacyntowy z fioletem w środku). Tym sposobem powstała ta oto bransoletka. Zanim nadałam jej taki kształt wypróbowałam różne układy koralików. Trochę myliłam się w kolejności, trochę musiałam poprawiać. Ostatecznie zrobiłam układ 2 na 4 koraliki. W międzyczasie przeczytałam prawie całą serię Harrego Pottera (po raz któryś).




Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. Baaaaaaaardzo mi się podoba! Super połączenie tych dwóch kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie moich kolorów jest świetne. Zazdroszczę Ci tej umiejętności, ja do szydełkowych węży dopiero dorastam, ale nie wiem czy w ogóle dorosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...