piątek, 28 października 2011

Intensywnie.

Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że ten tydzień mija mi mocno robótkowo. To chyba efekt zapisania się na wspólne haftowanie i prace nad pewną wymianką. 
Wczoraj nauczyłam się kolejnej techniki koralikowej - sznur turecki. Patrząc na ten filmik instruktażowy zrobiłam taki malutki kawałek.  


  Następnie wymyśliłam sobie aniołka przestrzennego z koralików. Wygląda dość zabawnie, a koraliki które wybrałam idealnie pasują na takiego aniołka.
Jeśli chcecie wiedzieć jak go zrobić, mogę przygotować dla Was instrukcję.


Dzisiaj zrobiłam kolejny sznur turecki dla ćwiczenia w tej techniki oraz kolejną bransoletkę szydełkowo-koralikową. Do wykonania sznura tureckiego tym razem użyłam różowych i czarnych rurek. Natomiast klasyczna bransoletka jest granatowo - zielona (kombinacja 4a2b) Przy okazji zakończyłam niemal wszystkie bransoletki, które wykonałam. 





Zrobiłam również już jeden komplet biżuterii, naszyjnik i bransoletka. Może niedługo spróbuję dorobić do tego kolczyki. Połączenie kolorów może wydawać się dość niecodzienne i trochę dziwne, jednak przepięknie wygląda z szary, czerwonym czy też białym strojem.


Na koniec coś dla lubiących małe co nieco. Wykonałam czteropak przekąskowy według schematu oraz instrukcji. W moim czteropaku zmieszczą się 4 małe batoniki. Pudełko idealne, żeby je zapakować i postawić obok komputera. Ze względu, że uwielbiam prostotę i ograniczam ilość wszelkich ozdobników puste pudełko wygląda dość skromnie. Sądzę, że w takiej formie jest idealne dla mężczyzny. Oczywiście wzór można dowolnie powiększać, dorabiać przegródki w zależności od potrzeb.



Mam nadzieję, że niedługo będę mogła się pochwalić postępami nad moim haftem krzyżykowym oraz zaprezentuje Wam kolejny łatwy kurs (tym razem na bombkę "po mojemu").
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. Czy ten piękny, skromny czteropak przekąskowy będzie prezentem dla jakiegoś mężczyzny? ;>

    A bransoletki... *_* cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Pomysłowy ten czteropak... muszę cos takiego wydumać dla mojego męża , bo uwielbia słodkości! ( na szczęście wagowo po nim nie widać :D )
    A bransoletki i naszyjnik cudo!!!! Patrzyłam na tenkursi jak się je robi, ale chyba nie podołam....
    Chyba sobie u Ciebie kiedyś taką zamówię!
    Mam dla Ciebie przygotowane coć o decu tylko dzieciaki mi się pochorowały, więc tak na pocztę jakoś nie trafiłam...w śrdodę wszystko wraca do normy to wyślę informacje co i jak , tak jak obiecałam! pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...