wtorek, 11 października 2011

Niespodzianki.

Dzisiaj piszę szybko i tylko o jednym. Chciałabym powiedzieć, że "widziałam, że tak będzie". (Pisałam o tym tutaj.). Jakie było moje zdziwienie, kiedy otworzyłam dzisiaj pocztę i co tam zobaczyłam? Tak! Dobrze się domyślacie. Wiadomość od Pauli! Nie macie pojęcia jaka jestem szczęśliwa, że jednak się odezwała. Mam nadzieję, że sobie wszystko wyjaśniłyśmy. No i mogę powiedzieć, że życie robi różne niespodzianki. Żeby tego było mało, Paula mi napisała, że dostanę coś niedługo. Będę obchodziła urodziny drugi raz.
Z tej radości, że cała sprawa się wyjaśniła, zdradzę Wam, że przygotowuję dla Was trochę kursów. Mam nadzieję, że z nich skorzystacie.
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Cóż - życie pełne jest niespodzianek :) Wydaje mi się, że będę musiała coś "odszczekać", ale jeszcze na to poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnoscia skorzystam z kursow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...