środa, 12 października 2011

Podsumowanie urodzinowego podaj dalej

O akcji urodzinowego podaj dalej pisałam już kilka razy (między innymi tutaj - znajdziecie też tam odnośniki do poprzednich wpisów). 

Dzisiaj dotarła do mnie paczka, a w niej same skarby: przepiękna kartka, książka kucharska, ozdóbki na kartki ślubne (napis "just married"), takie małe białe serwetki (poszukiwałam takich od pewnego czasu), a do tego masa serwetek do decoupage. Paula chyba czytała mi w myślach, chciałam spróbować swoich sił w tej technice, ale nie miałam odwagi, a teraz mam pierwszy element. No i Dyńka, która jest po prostu fantastyczna. Uśmiech to miałam chyba jak w chińskich kreskówkach na pół twarzy. 







Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

3 komentarze:

  1. No proszę jakie cuda dostałaś, dynia jest fantastyczna, no i tej książki Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty i fajna ksiazka nawet nie wiedzialam, ze taka jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...