niedziela, 23 października 2011

Zapisałam się.

Ostatnio zapisałam się na kilka ciekawych rzeczy.
Pierwsza to "Choinka pod choinkę" (zdjęcie poniżej pochodzi jak widać z bloga CyberJulki - organizatorki). Zapisy trwają do 31.10.2011 r.. 

Kolejna sprawa to SAL z Madame (z tej strony pochodzi również zdjęcie poniżej).  Jednak jeszcze czekam na akceptację organizatorek i wzory. Mam nadzieję, że dostanę wzory na wszystkie poniższe hafty. Już teraz Wam zdradzę, że jako pierwszą będę haftować zieloną -Madame wiosenną. 



Jeśli są zainteresowani jakąś prywatną wymianką zapraszam do kontaktu poprzez e-mail lub komentarz poniżej. 
Dziękuję za odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Fajne projekty - szkoda. że nie dla mnie :( ale na wymiankę to ja pierwsza staję w kolejce :) - jeśli oczywiście będziesz miała ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowe Madame! Ta z motylkiem w włosach jest po prostu magiczna! Coraz bardziej zaczyna mi się podobać to haftowanie. Może i ja się za to zabiorę, jak już skończę to co zaczęłam 3 lata temu ;)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Dziś dotarła do mnie przesyłka od Ciebie - jestem mile zaskoczona. Jak tylko będzie to możliwe opublikuję post z prezentami od Ciebie. Pozdrawiam Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja jestem jak najbardziej za :) chętnie wezmę udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...