wtorek, 29 listopada 2011

Koralina.

Mam rozpoczęte kilka koralikowych projektów i miałam zamiar pokazać wszystko razem, żeby Was nie zanudzić. Jednak trochę się u mnie zmienia i nie wiem kiedy będę miała czas pokazać co stworzyłam nowego. Nie przedłużając przejdźmy do prezentacji. Wrzosowisko (2a1b) z transparentnych koralików opalizujących lekko tęczowych, natomiast Noc pełna gwiazd (3a1b) granat z bielą (tak mi się podoba taki układ kolorów i wzór, że tworzę naszyjnik).


Wrzosowisko.



 Niebo pełne gwiazd.


Zapraszam również do wspólnej zabawy.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

3 komentarze:

  1. Niebo pełne gwiazd *_* dorównuje urodą Truskawkom z jogurtem :P *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, ta niebieska jest śliczna, w sam raz dla takiej Koraliny jak ja. Pozdrawiam imienniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bransoletki są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...