poniedziałek, 21 listopada 2011

Wygrywajka.

W związku z tym, że jestem z Wami już ponad rok przygotowałam dla Was niespodziankę. Do wygrania jest bransoletka "truskawki ze śmietaną".

Zasady:
  • zostawcie proszę komentarz pod tym postem (jeśli nie masz bloga napisz adres mailowy) wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie do 23.12.2011 włącznie,
  • poinformujcie na swoich blogach (jeśli prowadzicie bloga) o tej zabawie i podlinkujcie poniższe zdjęcie, 
  • będzie mi miło jeśli dodacie mnie do swojej listy obserwowanych blogów i nie znikniecie po zakończeniu zabawy,
  • (wysyłka jedynie na terenie Polski).

Zapraszam do zabawy.

62 komentarze:

  1. O, jestem pierwsza! Bransoletka śliczna, chętnie i z dumą bym ja nosiła, wiec zaczynam kolejkę chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się zgłaszam :)

    a bransoletka to cud malina a nie truskawki ze śmietaną :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ oczywiście, że się skuszę :) uwielbiam truskawki ze śmietaną a w dodatku sznury koralikowe jakoś mi nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka, też zgłaszam swoja chęć wygrania :D. Mój mail: roogi27@wp.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się również :)
    Bogusia
    bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję w kolejce :) Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletka bardzo ładna i na dodatek ma urzekającą nazwę. Chętnie widziałabym ją na własnej ręce. Ustawiam się w ogonku i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie, ja się zgłaszam i ustawiam w kolejce :))Obserwuję jako Wiolka.k a banerek już jest na moim blogu :)
    http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że prawdodobieńśtwo wygrania owej bransoletki będzie znikome przy tak dużej ilości chętnych osóbek. Ale może uda mi się jednak trafić.
    Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się po "truskawki ze śmietaną"
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bransoletka! Mam już zieloną, robioną tą techniką, ale chętna jestem na więcej :))

    Pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  12. ...śliczna, chętnie przygarnę:)pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna z miłą chęcią ustawiam się w kolejce,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bransoletka jest cudowna, dlatego zapisuje się na Twoje rocznicowe Candy. Wszystkiego dobrego i kolejnego udanego roczku.

    OdpowiedzUsuń
  15. chodzą za mną takie koralikowe cuda, więc sie ustawiam w kolejce:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. o! dziś zrobiłam pierwszy raz bransoletkę taką mniej więcej, jedynie w innych kolorach, przyznaję, że moja taka kozacka nie wyszła :D (no bom pierwszy raz taką czyniła, ni mo tysz zapięcia więc to właściwie koraliki na kordonku :D) zapisuję się oczywiście! zapraszam też do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ale bym przegapiła takie cudne Candy, oczywiście ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, też jestem chętna:-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest. Zgłaszam się:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna :) Zgłaszam się :)
    trojanda@o2.pl
    Blog z informacją: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bransoletka, bardzo szybko się zgłaszam :) www.daglezja.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bransoletka :D
    Chętnie ją przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna :)
    Zgłaszam się

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie skosztuje tych truskaweczek ! Piękne są :)
    Dodaje do obserwatorów i również zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też biorę udział! Bransoletka jest piękna!

    http://laurasoutache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna bransoletka zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chciałabym wygrać, zgłaszam się i spróbuję szczęścia. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna bransoletka, ustawiam się grzecznie w kolejce i podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dopisuję się :) banerek dodany:) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja sie bardzo chętnie zgłaszam :)) wiolka.k@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też bardzo grzecznie się poproszę :)
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna bransoletka! Ciekawe czy pasowałaby na mój nadgarstek, bo zwykle mam z tym problem - wszystkie są za duże.

    Niestety nie mam bloga na który mogłabym wrzucić link. Przepraszam.

    Nie mam także własnej poczty internetowej - po prostu nie jest mi potrzebna, ale podaję e-mail mojej córki: fikula@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie ogarniam tych plecionek - znaczy nie umiem:)
    Zapisuje się więc:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna bransoletka. oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. To i staję w kolejce :) Bransoletka wygląda kusząco, szczególnie, że sama szydełkowych nie umiem robić ;)
    ps- zapraszam do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ech..piękne :) takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te plecione truskaweczki. chcę takie mieć i zgłaszam się.
    olajola@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna bransoletka, ustawiam się w kolejce :)

    asieeneeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja - moje ulubione kolory :) pozdrawiam
    Zapraszam na http://elakuela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, miło mi poznać Ciebie i twojego bloga:)
    oczywiście przyłączę się również do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam
    Staję w kolejeczce...ale fajnie byłoby wygrać coś tak ślicznego:)
    http://arts-ooak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Prawdziwa perełka do wygrania. Już widzę jak ją odpakowuje... Może tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ach śliczna jest ta bransoletka! Chętnie się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Smakowicie brzmi więc dołączam się do zabawy i obserwatorów Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna branzoletka. Ustawiam się również w kolejce i zapraszam do siebie :)

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nagroda kusi, więc chętnię wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ cudna bransoletka!!! Zapewne roboty przy niej co nie miara! Ale jaki cudny efekt:) Piękna!!!!!!!!!!!!!

    Się piszę na candy oczywiście:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Dołaczam się. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się bo jestem zachwycona :)) skylight6@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bransoletka jest piekna. Z chęcią dołączę do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja i ja się ustawiam w kolejce!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Losowanie świąteczne może będę mieć szczęście?
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  56. dopisuje się też ja :D
    super bransoletka i fajna nazwa :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  57. chciałam tylko wytłumaczyć, że mój wcześniejszy blog "handmade krok po kroku" przeniosłam na adres http://upominkizreczniezrobione.blogspot.com/

    to tak gdyby mi się poszczęściło ;)
    pozdrawiam i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...