piątek, 16 grudnia 2011

Na nudę.

Zrobiłam niedawno bransoletkę. Wzór i kolory tak mi się spodobały, że zrobiłam do tego naszyjnik. Taki układ koralików tak bardzo mi się podoba, że pewnie nie raz go wykorzystam. 


Niebo pełne gwiazd.



Natomiast Zimowisko powstało w innym układzie (2a1b), takie połączenie również bardzo mi się podoba.


 Zimowisko.


Na koniec kilka zupełnych swieżynek jeszcze na etapie prac. Niestety zdjęcia nie oddają w pełni uroku tych koralików.
Robiona na zamówienie srebrno-złota bransoletka prezentuje się bardzo luksusowo. Niestety koraliki są lśniące i niechętne do fotografowania. Może jak już je wykończę to będą lepiej prezentować się na zdjęciu.


Powiew luksusu. 

Kolejna to właściwie zupełny przypadek. Kupując koraliki myślałam o zupełnie innym połączeniu, bo gdy tylko zobaczyłam taka zieleń, po prostu musiałam je mieć. Niestety przez moje gapiostwo nie zauważyłam, że są to koraliki mniejsze (toho 15o). Jednak przepiękny odcień oliwinu kusił mnie tak bardzo, że dodałam jeden rząd jasnych transparentnych koralików (toho 11o).


Oliwin.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

3 komentarze:

  1. Cuda. Odebrało mi mowę, serio *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_* *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, jojcia.

      Lovely your works, full of JOY!

      Thank you World-wide LOVE.
      and, your Support.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.

    Have a good weekend.
    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Nie zamieściłabyś może jakiś zdjęć/filmiku, jak krok po kroku zrobić taką bransoletkę? Podawałaś stronę, na której taka instrukcja była, ale niestety w dalszym ciągu moje koraliki nie układają się tak, jak powinny. Zaczyna mnie to po prostu irytować :P byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    a przy okazji twoje bransoletki są śliczne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...