sobota, 24 grudnia 2011

Ogłoszenie wyników.

Nadeszła wiekopomna chwila. Czas wylosować zwycięzce wygrywajki. W konkursie udział wzięli:
  1. Sylwia
  2. Ce
  3. zajączek
  4. Anonimowy
  5. Bogusia
  6. Tami
  7. Roma
  8. Wiolka
  9. chwilotrwaj
  10. Anonimowy
  11. Cytherea Bijoux
  12. Beatrycze
  13. incognito
  14. mika78
  15. Agnes
  16. esophie
  17. Kasia
  18. marzycielka
  19. Anonimowy
  20. Charlie
  21. Anonimowy
  22. Iza
  23. Dominique
  24. Anonimowy
  25. Anonimowy
  26. Nicky
  27. Art by Laura
  28. Etoile
  29. AngeluS
  30. LavInArt
  31. AgaPeArt
  32. Misioka
  33. Anonimowy
  34. darakw
  35. Anonimowy
  36. Czarna Lola
  37. Handmade krok po kroku
  38. Nika
  39. B.R.B.H.
  40. Anonimowy
  41. Babcia Marynia
  42. Zuza
  43. J.Dark
  44. Kela
  45. Agea
  46. Esterson
  47. niebezpiecznie natchniona
  48. justysias7000
  49. Małgoś 13
  50. Majalena
  51. magdowo
  52. Shonali
  53. Joasiunia
  54. GabeArte
  55. Anonimowy
  56. Shinju
  57. Cattt
  58. raeszka
  59. Anko
  60. rrrrobaczek
  61. Beretta-ar
Było 62 komentarze, jednak ostatni pojawił się 24.12.2011 i tłumaczył zmianę bloga przez jedną z uczestniczek. W związku, że są święta i głównie chodzi o dobrą zabawę w losowaniu biorą udział wszyscy, nie sprawdzam, czy umieścili banerek na blogu, czy podali adres do bloga lub maila. (oczywiście jeśli wylosowana osoba się nie zgłosi, losowanie odbędzie się ponownie).
Poza tym nie spodziewałam się tak licznego grona i strasznie mi przykro, że nie mogę podarować wszystkim chętnym takiej bransoletki. Jednoczenie dziękuję wszystkim za udział, za to że mogłam obejrzeć Wasze wspaniałe prace i miałam okazję trafić do Was. Tworzycie tak przepiękne rzeczy, że aż nie mogłam się napatrzeć (listę uczestniczek tworzyłam na bieżąco, więc miałam czas pozaglądać). Jeśli macie chwilę czasu zapraszam Was do odwiedzenia tych blogów.
Losowanie przeprowadziłam, za pomocą bezlitosnej maszyny losującej i tak mi strasznie przykro, że mam tylko jedną nagrodę. 


Gratuluję zwycięzcy! 

 Tych którym się nie poszczęściło, już teraz zapraszam na kolejną zabawę, pewnie niedługo coś wymyślę.
Wesołych świąt!

zwycięzce proszę o adres na maila kartki.swiat@gmail.com


Na zupełny koniec dla zainteresowanych wyniki zabawy u Hanulka z wymiany karteczkowej przedstawię po świętach.
Jeszcze raz wesołych świąt!

4 komentarze:

  1. Z okazji Świąt spełnienia marzeń, uśmiechu oraz dużo, dużo weny do tworzenia wszelakich cudów.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za zabawe i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej i trochę zazdroszczę.Zapraszam do siebie na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam niemałą chrapkę na tą bransoletkę, a tak niewiele brakowało... gratuluję szczęściarze i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...