poniedziałek, 16 stycznia 2012

Gałęziówka.

Część z Was pamięta moje ostatnie marudzenie. Powoli z tego wychodzę jeśli chodzi o robótkowe marudzenie. Rozpoczęłam robić drzewo, jednak na białej kanwie, może da się ją pofarbować po wyszyciu wzoru? Jeśli nie, trudno. Przy tym wzorze mam swój sposób na sprawdzanie na jakim jestem etapie, jednak nie ustrzegło mnie to od błędów. Nie przejmuję się tym, dzięki temu moja praca będzie jedyna w swoim rodzaju. Jak widać z czystego lenistwa, albo raczej zapału do pracy nie mam zaznaczonych kratek (jedynie na początku wzoru) do tego nie mam przyciętej kanwy na wymiar i mam taki wielki kawał materiału, którym ciężko się pracuje, ale mimo wszystko stawianie kolejnych krzyżyków to wielka przyjemność.



Trochę przybyło mi krzyżyków na tym drzewie, jednak czasu na robienie zdjęć mi brak.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

2 komentarze:

  1. Aaaaa :D Stópki :P

    Fajna gałązka, a raczej rózga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie genialne skarpetki!:D Super Ci wyszły te skarpetki^^!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...