czwartek, 5 stycznia 2012

A miało być tak pięknie.

Miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Nie mam pojęcia co mnie podkusiło do takiego połączenia. Przełożyłam już trzy razy koraliki i nadal znajduję błędy. Męczy mnie ten wzór, ale jednocześnie tak bardzo kusi, taki delikatny, cukierkowy.



Przy okazji pokazuję zaległe podsumowanie wymianki kartkowej organizowanej przez Hanulka.  Przygotowałam dwie podobne kartki, wykonane moim ulubionym haftem matematycznym.



Otrzymałam dwie przepiękne karteczki, aż padłam z zachwytu. Wspaniałe wzory, dopracowane w najmniejszym szczególe. Pierwsza wygląda jak namalowana na kanwie ze złotą nitką. Druga w urocze przestrzenne bałwanki, z niesamowitymi gałązkami ostrokrzewu.



Musicie mi wybaczyć jakość zdjęć, niestety brak mi warunków na coś lepszego. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

1 komentarz:

  1. Jakie cudowne świąteczne kartki! Gdybym takie zobaczyła w sklepie to na 100% wysłałabym rodzinie na święta! A tak, byle co w tych sklepach, że szkoda długopisa na takie coś...
    W ogóle troszkę mi zajęło rozkminienie co przedstawia ten haft matematyczny, ale jak już mi się udało rozkodować to taki wielki uśmiech zagościł na mojej twarzy! No słodka ta kartka jest! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...