niedziela, 1 stycznia 2012

Na nowy rok.

To będzie nudny post na sam początek roku. Tych którzy liczą na jakąś prezentację muszę rozczarować.
Zapisałam się na wsiowy mini konkurs.



Przeprowadzka robótkowo mi nie służy. Wcale nie chodzi o nagły brak czasu, tylko o brak chęci i brak światła. Pomijam fakt, że nie mam tutaj zbyt wiele narzędzi do tworzenia, zabrałam jedynie pudełko pełne koralików, a poza tym: mulina na drzewko leży nawet nie rozpakowana, wiosenna panna nie jest zrobiona nawet w połowie, moje kwiaty olbrzymy prawie na ukończeniu schowane na lepsze czasy, głowa pełna pomysłów na kolejne instrukcje dla Was, koraliki nawleczone (zrobione w połowie, następnie rozłożone, przełożone jeszcze raz i oczywiście z błędem, jakoś nie chce mi się przekładać tego po raz trzeci), pomysły na sznury koralikowe mam, tylko zamówienie muszę zrobić, podobnie jak na kolejne hafty krzyżykowe.
No cóż czekam na wiosnę, a Wam życzę, szczęśliwego roku 2012 pełnego pomysłów i zrealizowanych marzeń
Miłego dnia.

1 komentarz:

  1. Powiało optymizmem ;) Szczęśliwego Nowego Roku owocnego w nowe cudowne rzeczy wykonane przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...