czwartek, 23 lutego 2012

Prezenty

Dziś szybciutko i króciutko. Jak wiecie mieszkam w tej chwili w innym mieście, a cała poczta przychodzi na inny adres. Ostatnio będąc w domu ostatnio otworzyłam paczki z cudami, które na mnie czekały. Jednak aparat stwierdził, ze jest głodny i odmawiał współpracy. Zanim padły w nim baterie na amen, zrobiłam zdjęcia tych skarbów. (Jak klikniecie na zdjęcie, powinno się powiększyć).
Jakiś czas temu spróbowałam swojego szczęścia, z niecierpliwością czekałam, żeby dowiedzieć się co to jest i oto rozwiązanie zagadki i moja wygrana. Guziki, guziczki, serwetki, wycinanki, naklejki, wstążki i mnóstwo, mnóstwo ozdobników.


Na święta wyslałam moje koralikowe aniołki, a niedawno dostałam takie cudeńko. Super niebieski magnes z notatnikiem. Przeuroczy hafcik, no i kwiatek cudeńko. Nie mogę się napatrzeć. Co prawda paczka przejechała niemal cała Polskę, gdyż na poczcie odczytali zły adres, jednak dotarła. 



Jestem bardzo szczęśliwa, że dostałam takie cuda.
Może ktoś chętny na prywatną wymiankę?

Na koniec krótkie ogłoszenie. 
Osoby zgłaszające się na Podaj dalej proszę o kontakt mailowy (kartki.swiat"at"gmail.com, gdzie "at" to "@").
Dla zainteresowanych kursami karczochowymi, niedługo nauczę Was jak zrobić kwiatka wstążkowego. Wypatrujcie kursu.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...