niedziela, 30 września 2012

Drzewo rośnie

 Chyba poczułam, że święta powoli się zbliżają. Wypakowałam mój haft - Before Christmas. Rozłożyłam kartki ze wzorem, wyciągnęłam strasznie pogniecioną kanwę i zabrałam się do pracy.  
Dokończyłam gałęzie i już chciałam się poddać. Odłożyć kanwę na kolejny przypływ chęci na krzyżyki.


 Jednak kiedy wyszyłam pierwszy listek wciągnęło mnie zupełnie. Kilka machnięć igła, a efekt aż dech zapiera. 


Moje krzyżyki nie są co prawda perfekcyjne. Kilka błędów odkryłam przy wyszywaniu listków, dzięki temu moje drzewo będzie niepowtarzalne.


Mam nadzieję, że uda mi się oprawić je przed świętami.
Zgłaszam się na Twórczy Weekend

10 komentarzy:

  1. na pewno zdazysz z oprawa...drzewko wyglada pieknie...warto bylo go skonczyc...

    OdpowiedzUsuń
  2. To drzewo zapowiada się bardzo ładnie :) Mam nadzieję, że zaprezentujesz na blogu efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło Ci ekspresowo! Zapowiada się wspaniale. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie pracy! Z pozdrowieniami. S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewo zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór, na pewno będzie pięknie wyglądać w całości, a do Świąt jeszcze trochę czasu jest, więc na pewno zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam żadnych błędów nie widzę :) jest bardzo oryginalne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście - z listkami wygląda jak zupełnie inny wzór :P Wspaniale się zapowiada, więc życzę cierpliwości i krzyżykowego natchnienia, a co! :)
    Pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite drzewko... takie bardzo jesienne

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny haft bo twój, własny i to się liczy. jak skonczysz oczaruje cie swoimi szczegółami. nie trać motywacji i haftuj dalej. będziemy kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się zawiesiłam, bo czytam wpis, w którym znikły zdjęcia i widać tylko takie czarne znaki z minusem w kółku... Takim sposobem dowiedziałam się, że wcale nie przegięłam produkując tutorial na ozdoby świąteczne końcem października, skoro można zacząć temat świąteczny we wrześniu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...