poniedziałek, 8 października 2012

3 rzeczy

Odważyłam się i podjęłam wyzwanie fotograficzne u Uli. Przez najbliższe 7 dni pojawią się zdjęcia związane z daną tematyką.


Rozpoczynam od 3 rzeczy. Nie musiałam się dużo zastanawiać.


Pierwsza rzecz: książki, z którymi mogłabym się nie rozstawiać. Tytuł wybrałam nie przypadkowo, bo to moja druga rzecz - czekolada (najlepiej moja ulubiona mleczna z całymi orzechami laskowymi lub nadziewana miętowa). Książkę Joanne Harris czytam przynajmniej raz w roku.
Trzecia rzecz to moje prace, akurat tutaj koralikowo-szydełkowa bransoletka. Jakbym tylko potrafiła jednocześnie nawlekać koraliki i czytać.
A jakie byłyby Wasze 2 rzeczy?

9 komentarzy:

  1. Fajna interpretacja.. :)! Pozdrawiam i również biorę udział w projekcie.. żeby tylko wytrwać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie! A z książkami też mogłabym się nie rozstawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam książki... bransoletka śliczna, a czekolada... ehhh uzależnienie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest świetna i bardzo smakowita! Piękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw!

    jeśli nie czytałaś jeszcze, to polecam "Rubinowe czółenka" (Vienne i Anouk mieszkaja w Paryżu!)
    bardzo lubię książki J. Harris, a odkryłam ją kiedyś przypadkiem wypożyczając w bibliotece "Jeżynowe wino", świetnie się ją czyta... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...