wtorek, 9 października 2012

Grzybobranie

Mogę powiedzieć, że moje drzewko rośnie. Przedświąteczne, a listki na nim się rozwijają. Przybyło już nawet trochę czerwonych owocków, jednak nie złapałam dobrego światła do zdjęć.


Na dzisiejszy jesienny temat wyzwania fotograficznego prezentuję


Przyznam się, że myślałam o innej prezentacji jesieni, jednak ten muchomorek skradł  moje serce. Nawet udało mi się zebrać jadalne grzyby, co dla mnie jest dużym sukcesem, bo zupełnie nie znam się na grzybach. 
Lubicie zbierać grzyby?


19 komentarzy:

  1. Muchomorek jest piękną ozdobą lasu :) jak cudny koralik :) drzewka też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbierać grzybów nie cierpię, ale zdjątko muchomorka uważam za przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, ten muchomorek jest po prostu genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik pięknie rośnie :) A muchomorek przepiękny, lubię takie maleńkie, w naturalnym środowisku :) Chociaż sama grzybów nie zbieram - raz że ślepa jestem i nie widzę, dwa że ich nie jadam, to i nie mam po co zbierać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny, maluch. Wydaje się taki niewinny i słodki hehe. Ładne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam się na grzybkach, ale muchomory (oglądać)uwielbiam!
    Twój to baaardzo przystojny jegomość:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Misterne drzewka :-) a zdjęcie z muchomorkiem rozbraja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie :) a muchomorek swietny : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zbierać grzyby, nawet bardzo. A muchomorek cudny, jakby z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie rosnie drzewko, muchomorek pięknie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. muchomor jak z bajki, bardzo kształtny, a w jakim otoczeniu!
    niestety nie znam się zbytnio na zbieraniu grzybów, wolę je już na talerzu :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. muchomorki są bardzo fotogeniczne... :)! Super foto..

    OdpowiedzUsuń
  13. jak z prawdziwej bajeczki dla dzieci...uroczy muchomorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny muchomorek :) uwielbiam zbierać grzyby i zawsze czekam na czas kiedy się pojawiają w lesie.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest ten drzewkowy haft - jak patrzę na niego to kojarzy mi sie z pierwszymi mrozami i z krzakiem dzikiej rózy, głogu :) to chyba dobra zapowiedz nadchodzacej zimy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...