środa, 10 października 2012

Nie Twoja brocha

Pozazdrościłam Weronice, która ostatnio wyplata przecudne motylki. Niestety nie mam takich umiejętności i nie potrafię rozszyfrować jak to się robi, więc zabrałam się za prostego kwiatka. Podczas ostatnich zakupów koralikowych, wrzuciłam do koszyka żyłkę do koralików (oraz niesamowitą igłę, która właściwie się rozkłada, żeby nawlec nitkę - genialne). Żyłka okazała się idealna na takie plecionki. 
Wzór zamieszczono w styczniowym wydaniu Twórczych Inspiracji.
Wybrałam koraliki Toho 11o (Inside Color Lt Sapphire / Hyacint Lined).




Płatki nie wyszły idealnie proste, jednak jak na pierwszy raz jestem z siebie zadowolona. Zapewne niedługo wytworzę kolejnego kwiatka.

Za to dzisiaj na wyzwaniowym stole: gazeta z instrukcją, igła i żyłka oraz koraliki.


Troszkę gafę tym zdjęciem strzeliłam, zauważyłam dopiero przy zgrywaniu z aparatu (na poprawkę nie mam możliwości, bo światła już brak). Zabrałam się za nową instrukcję, której zupełnie nie umiem rozszyfrować. Z punktu 9 do 10 przechodzi się w jakiś magiczny sposób. Instrukcję zamieszczono w drugim numerze Twórczych Inspiracji.



Może wiecie jak zrobić takiego kwiatka?
Bardzo jestem ciekawa co jest na Waszych stołach.

10 komentarzy:

  1. sliczny kwiatuszek...zycze dalszych udanych koralikowych tworkow...

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś zapędy, żeby bawić się koralikami i nawet kilka rzeczy stworzyłam, tylko nie miałam później co z nimi robić. co ty robisz ze swoimi? do pudełka bądź na prezent?
    strasznie mi się podoba dama z bujną czupryną, którą haftujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym pomogła, ale niestety nie mam o tym zielonego pojęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to podziwiam cierpliwości do tych malutkich koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, nawet nie wiedziałam, że z koraliczków można zrobić takie cuda, zatkało mnie na maksa

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy pierwszej fotce myślałam, że to wyszywanka a to wyplatanka :) Problemu z drugim kwiatkiem nie rozwiążę, bo czeka w kolejce na wolne popołudnie zaraz za motylkami, i innym kwiatkiem. Ale chyba identyczny znalazłam pod takim adresem - http://www.scribd.com/doc/7046709/BdJc-Netting-Netted-Flower Może tam jest prościej. A zupełnie z innej beczki-swego czasu podejrzałam Twój tutorial na bombkę karczochową skośną-oryginalna.
    Pozdrawiam-nowa "podglądaczka" :)
    Zapraszam na mojego bloga http://kulkiniesiulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyplatanie to dla mnie czarna magia, więc nie pomogę. Ale kwiat wyszedł Ci bardzo fajnie, jaki przestrzenny!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...