czwartek, 11 października 2012

Pełzaczki robaczki

Już dość dawno temu wytworzyłam te gąsieniczki. Dopiero teraz udało mi się dokupić odpowiednie zapięcia. Jedna zupełnie dwustronna, w różnych odcieniach zieleni (koraliki Toho 15o: Metalic Iris Green Brown, Silver Lined Peridot) oraz rozmiar większych złotych (Toho 11o: Roung Galvanized Star Light). 



Druga w odcieniach czerwono-czekoladowym z beżem - jak połączenie czekolady mlecznej i białej (Toho 15o: Opaque Oxblood i Toho 11o: Opaque Lt Beige).



Dziś dzień czwarty wyzwania fotograficznego: cenny.. 
W związku z tym, że zdjęcie zgodnie z zasadami ma być wykonane w dniu wyzwania i tylko jedno, więc prezentuje poniższe zdjęcie.


Nie ma dla mnie nic cenniejszego niż wspomnienia związane z Właściwą osobą.

10 komentarzy:

  1. To prawda! Właściwa osoba to ktoś cenny!

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja potwierdzam właściwość wyboru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnienia są bardzo cenne.
    Śliczne "gąsieniczki", zazdroszczę umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne i na dodatek moje ulubione kolory..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak Właściwa osoba :) podpisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te gąsieniczki!
    to prawda wspomnienia są cenne, szczególnie te związane z fajnymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy dobrze rozumiem, że zrobiłaś te gąsieniczki korzystając "tylko" z dwóch wielkości toho round? Ta zielono-złota to moja bajka :) Skośny karczoch czeka żebym dokupiła szpilek, bo mi zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielone - piękne!
    A wspomnienia - rzeczywiście cenne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...