piątek, 9 listopada 2012

Dzień 5

Czego nie znosisz robić. No wyzwanie uwalnia najbardziej skrywane sekrety. Dziś muszę się przyznać zaskoczyła mnie ciemność. Rano na zdjęcia za ciemno, po pracy zanim się spostrzegłam było znów ciemno i pomysł na zdjęcie odleciał w siną dal...
Poza tym, że nie lubię się kłócić, prowadzić samochodu (taaaaa, dlatego tego nie robię), nie lubię chorować,       nie znoszę, nie cierpię rozwieszać prania, firanek, zasłon.


Jestem ciekawa czego Wy nie lubicie robić?
Do tego nie lubię jak mi poczta nawala, odkryłam, że niestety nie docierają do mnie maile (mam nadzieję, że już to poprawiłam i odpisałam wszystkim - dzięki Wam za cierpliwość). 
W związku z licznymi pytaniami o pomoc oraz wzór (klik) wypatrujcie kursu na haft matematyczny.

4 komentarze:

  1. Wyzewnętrznię się (czy takie słowo istnieje?). Nienawidzę wszystkich domowych porządków!!! Marzę o takim bogactwie, że będzie mnie stać na panią sprzątającą, albo pana ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Tralala! Nie mam firanek ani zasłon! Nie muszę ich wieszać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię wieszać pranie :), i wszystko wisi pod linijkę, bo nie lubię patrzeć na byle jakie rozwieszenie :P takie "zboczenie". Piękne te przeźroczyste klamerki :) idealne na wczorajszy temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało się mi, że już tu pisałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...