niedziela, 25 listopada 2012

Karczoszki

Wytworzyłam nowe bombki karczochowe. Tym razem na bazie 6 centymetrowej kuli i mimo że mniejsze to zużyłam na każdą z nich 10 metrów wstążki i prawie dwa opakowania szpilek.










Nieskromnie powiem, że wyszły mi piękne, nie mogłam się na nie napatrzeć i żal było przekazać nowej właścicielce. Na pocieszenie już jedno takie małe maleństwo sobie znów stworzyłam.

Powstała również mała choineczka.


Do kompletu dołączyły dwie wcześniej zrobione większe kulki.


Każdą kulkę i choinkę opakowałam w celofan w którym umieściłam kilka gwiazdek, przewiązałam niteczką i dodałam frywolitkowe ozdoby. 


Jeśli macie ochotę wykonać swoją bombkę zapraszam na moje kursy - klik. Możecie również zamówić u mnie gotową bombkę.

7 komentarzy:

  1. Piękne są takie bombki :) Muszę kiedyś spróbować i zrobić samodzielnie jakąś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły bombki i choineczka też urocza ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNIE WYSZŁY BOMBKI I CHOINECZKA TEŻ UROCZA;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te brokatowe są śliczniutkie :) a choineczka ... brak słów:)
    przy okazji zapraszam do siebie na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucia
    Piękne te bombki: te brokatowe urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...