poniedziałek, 19 listopada 2012

Niemodna moda

 Znalazłam w szafie starą maszynę dziewiarską jednopłytową "Moda 23". Oczywiście jak to ja, musiałam ją wypróbować. Marzą mi się własnoręcznie robione swetry, niestety szydełko i druty jakoś w tej materii mnie nie lubią, to może chociaż taki cud techniki. Póki co zaprzyjaźniamy się ze sobą, trenuję różne oczka, jedną włóczkę przerobiłam już chyba tysiąc razy. Oczka trochę spadają (nie wiem dlaczego), nie wiem jak zakończyć robótkę, mimo to dobrze się bawię, za jednym przesunięciem mam gotowych kilka-kilkadziesiąt oczek.



Wiem, że nic nie zastąpi robótki na drutach czy na szydełku, ale to chyba szybka i ciekawa alternatywa.
Dopada mnie pewnego rodzaju mania, chodząc po sklepach rozpracowuję jak coś zostało zrobione, albo czy potrafiłabym powtórzyć dany wzór.
Używałyście takiej maszyny? Wszelkie porady mile widziane.

3 komentarze:

  1. Kurdę, ja nie mam w szafie takich skarbów pochowanych :) Czekam jak wykończysz swoje dzieła :) A ten kolor to jakaś limonka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 5 miejsca za pierwszego w karierze kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cie, to prawdziwy skarb! Nie mam pojęcia jak działa i nic nie poradzę, ale sam fakt, że można tak szybko przerabiać oczka, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...