sobota, 10 listopada 2012

Wije się

Udało mi się skończyć pierwszy szalik - boa. Dzisiaj miał swoją premierę, idealnie pasuje mi do płaszcza. 


Korzystając z całkiem dobrego światła dzisiaj, udało mi się uchwycić piękno włóczki, czarna z tęczowymi refleksami. Przepięknie mieni się w promieniach słońca.



Wczoraj dotarły do mnie dwa kolejne motki. Włóczka Frilly podobna (też na boa-szaliki) z wplecioną srebrną nitką. Kolory wspaniale się układają, tym razem przerabiam jedynie 5 oczek. Zobaczymy co z tego będzie.



Temat na dzisiaj to bałagan. Mój bałagan to bałagan robótkowy, który upycham w pudła i pudełka. Teraz potrafię się opanowywać i mądrzej pochodzić do zakupów. Jednak nadal marzy mi się zrobienie albumów z podróży, chociaż kiepska ze mnie scraperka. 
W pudłach mieszczą się: papiery, serwetki do decu, stemple, stempelki, dziurkacze, wstążki, kordonki, wełenki, szydełka, igły, nici, koraliki, wykończenia do bransoletek i sama nie wiem co jeszcze.


Chociaż moja pierwsza myśl o bałaganie to było pokazanie bałaganu w czystej postaci. Zdjęcie zrobione dość dawno temu w pewnym mieszkaniu studenckim.


Na koniec mój dzisiejszy zakup. Uwielbiam takie cieplutkie kapcie i norweskie wzory.


Boa-szalik to mój pierwszy raz, zgłaszam do Asi.
Dołączam również do akcji "what was your 10.11.12". Jaki był Twój 10.11.12?
Uwielbiam takie wyzwania, mobilizują do działania. Dziękuję!

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, ta włóczka nawet na zdjęciach intryguje! A jeśli jeszcze na żywo tak ciekawie się mieni, to musi być interesująco! Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania, powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudnie ten szalik na pierwszym zdjęciu wygląda! Ech, tylko, żeby tak doba chciała się rozciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wybrnęłaś, ciekawie podeszłaś do tematu :) sprytnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj - zapraszam do mojego blogowego domu w odwiedziny a przy okazji do udziału w zabawie i "odebraniu" wyróżnienia" Liebster Blog . Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...