poniedziałek, 12 listopada 2012

Zmajstrowała

Asia zmajstrowała bardzo mobilizujące wyzwanie "Coś nowego". Zgłosiłam dwie prace. Bransoletkę koralikową, jakoś nie mogłam się zabrać za jej zrobienie. Kiepsko sobie radzę z igłą i koralikami. 
Gdy tylko odkryłam jak tworzy się boa-szaliki, musiałam spróbować.
Rozpoczęłam tworzyć trzeci boa-szalik i kusi mnie, żeby kupić kolejną włóczkę. Chyba mój list do świętego Mikołaja będzie długi.


Zachęcam do odwiedzenia bloga Asi i podziwiania (i głosowania). Powstały przepiękne prace, ciężko wybrać jedynie 3 prace na które można oddać swój głos.


Pierwszy raz otrzymałam wyróżnienie. Nominację otrzymałam z Domu z mozaikami. Za wyróżnienie pięknie dziękuję.

Zasady są proste: "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1.Co daje Ci energię do życia? 

Nic taki nie daje energii do życia jak akceptacja i wsparcie kogoś ważnego. 


2. Dokończ zdanie : Zastanawiam się dlaczego ....

Dlaczego doba ma tylko 24 godziny? To zdecydowanie za mało czasu, a jest tyle ciekawych technik do wypróbowania i książek do czytania


3. Co czytasz do poduszki?

Nie sądzę, żebyście mieli tyle czasu. Czytam wszystko, pora dnia nie ma znaczenia przy wyborze książki. Zainteresowanym odsyłam do moich "półek".


4. Czy jesteś wegetarianką?

Nie. 


5. Czy uprawiasz jakiś sport?

Jak tylko pogoda na to pozwala śmigam po okolicy na rowerze, jeśli można to zakwalifikować jak sport.


6. Dokończ zdanie : Jestem szczęściarą bo... 

Jestem szczęściarą bo mam pasję i osoby które to wytrzymują.


7. Co chciałabyś praktycznego dostać pod choinkę?

Udane święta to książkowe święta. Książka to prezent obowiązkowy.
Chyba najbardziej chciałabym dostać czytnik ebooków.


8. Czy masz psa?

Mam, staruszka jamnika.


9. Twój ulubiony kolor to ...

Zdecydowanie szarości i brązy, od czasu do czasu przełamane intensywną czerwienią.


10. Czy Twoi najbliżsi wiedzą że prowadzisz bloga?

Właściwie nie wiem. Jakoś się tym nie chwalę


11. Z czego jesteś dumna? Czym chciałabyś się pochwalić ? 
W karierze mojego bloga już nauczyłam się: techniki karczochowej, haftu matematycznego, frywolitki, haftu krzyżykowego, bransoletek koralikowych, kwiatków koralikowych, techniki decoupage, szydełkowania, robienia na drutach, a jeszcze tyle ciekawych rzeczy czeka.

Poza tym organizuję całkiem fajne wycieczki.


To już koniec. Miło było. Dziękuję za uwagę. Tym samym przerywam łańcuszek i nie nominuje dalej. 
Nie wiem jak dla Was, ale każdy komentarz to dla mnie wyróżnienie. Ktoś poświęcił mi swój czas i uwagę, a do tego zechciał pozostawić po sobie ślad.

Dziękuję Wam za to.

Jeśli masz ochotę na zabawę to dokończ zadania:
1. Książka, którą ostatnio czytałam/czytałem...
2. Film, który zrobił ostatnio na mnie wrażenie...

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...