niedziela, 16 grudnia 2012

Ostatni dzień wyzwania

Dziś ostatni dzień wyzwania fotograficznego.Po raz kolejny z zachwytem obejrzałam Wasze interpretacje i trafiłam w wspaniałe miejsca.
Mogłabym powiedzieć, że szewc bez butów chodzi tak i ja. Co oznacza raczej brak świątecznych dekoracji. W tej chwili jedynie kilka świątecznych aniołków spogląda z różnych kątów.
Oczywiście głównym elementem są moje karczochowe bombki. Stworzyłam pierwszy raz taką maleńką o średnicy 4 cm i to skręconą.


Spodobała Wam się bombka możecie ją zrobić sami (klik)
Ciekawe jakie Wy macie ozdoby świąteczne, jak wygląda Wasza choinka?

8 komentarzy:

  1. Piękna!! moja siostra również robi takie piękności...gratuluję motywacji, zapału i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie migam się o zrobienia takiej bombowej bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka wymiata! Jest przepiękna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i mam nadzieję, ze spotkamy się za miesiąc ponownie na blogu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Próbowałam w zeszłym roku, ale na próbach się skończyło. Jednak broni nie złożyłam i będę próbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ile to musi kosztować Cię czasu! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely

    different topic but it has pretty much the same layout and design. Superb choice of colors!
    Feel free to surf my webpage bernd-schmitz.net

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są Twoje karczochy, zainspirowałaś mnie do ich zrobienia, niestety ta skręcona nie wyszła mi tak jak bym chciała :-). Twoje są idealne! A moja choinka w tym roku osdobiona jest tylko moimi dziełami, zapraszam: http://magicznesploty.blogspot.com/2012/12/szydekowe-ozdoby-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...