wtorek, 11 grudnia 2012

Ostatni zakup

Wyzwania fotograficznego dzień drugi, temat: "ostatni zakup". Mogę odetchnąć z ulgą, nie kupiłam nic głupiego. Jednak jeśli miałabym się przyznać ile kupiłam ostatnio, to lepiej spuścić na to zasłonę milczenia.

Zdjęcia nie będzie, światło liche i mały leń mnie opanował. Wolę z moimi ostatnimi zakupami przy kubku gorącej czekolady posiedzieć.

Pewnie się domyślacie co kupiłam, bo skoro nie mogę żyć bez książek, to wydałabym na książki moje ostatnie pieniądze. 
Fotka podebrana z internetu (eh to światło wieczorami), zresztą dzisiaj wolę posiedzieć z kubkiem gorącej czekolady i moimi zakupami.

Wczoraj świeżynka dotarła - "Zaproszenie na kimchi", dziś zaczęłam czytać i już kończę. Wspaniała podróż po Korei Południowej, kto podgląda Eat You Kimchi (szczególnie TLDR i WANK) ten wie o czym mówię. 


Takim oto sposobem z (również zakupione niedawno) Krainy Zimnolubów, przeniosłam się do Koreii Południowej, by za chwilę poczuć Zew natury i uciec na Alaskę. Takim sposobem, tanim kosztem zwiedzam świat.
Ciekawe jakie były Wasze ostatnie zakupy? Już karp wigilijny czy może wszystko już świątecznie dopięte na ostatni guzik?

8 komentarzy:

  1. Świetny zakup!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka to zawsze dobry zakup :) Ja co prawda kupiłam komiks, no ale można podciągnąć :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze wydane pieniądze :)
    Tez lubię czytać SWOJE książki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...a już myślałam, że sama robiłaś fotkę, bo robi wrażenie :) ale to nic... książka bardzo zachęca :) lubię te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie tam zakupy świąteczne... ni widu u mnie ni słychu... na razie plany tylko...a książki ...oj, przyznaję się dawno nie czytałam...muszę do tego mieć spoko ducha , a ten mnie opuścił od wakacji:((

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwaliłaś mnie swoim ostatnim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny nabytek!
    ostatnio namietnie kupuję poradniki i książki kucharski (które czytam od deski do deski...)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...