poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wymianka

Po raz kolejny uczestniczyłam w wymiance u Hanulka.
Stworzyłam dość podobne i skromne kartki, zupełnie inne niż zwykle. Jednak urzekły mnie te małe elfy.



Dostałam równie piękne kartki z wspaniałymi życzeniami.
Pierwsza od Agaty na czerwonym delikatnie połyskującym papierze, w bardzo świątecznych kolorach.



Druga dotarła od Małgorzaty. Uroczy renifer (chociaż może to łoś) wykonany moją ulubioną techniką haftu matematycznego.


Dziękuję za udział w zabawie. Po raz kolejny trafiłam w ciekawe miejsca (nie znałam wcześniej ani bloga Agaty ani Małgorzaty - dziewczyny są niezwykle zdolne!).
Wesołych świąt!

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog oraz karteczka jaką dla Ciebie wykonałam :-) Ja również dopiero przez tą zabawę natrafiłam na Twoje prace :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...