poniedziałek, 7 stycznia 2013

{Wyzwanie fotograficzne} dzień 1 - Ty

Początek roku i nowe wyzwanie fotograficzne u Uli. I temat straszy - Ty, że niby ja. 
Ja, która woli siebie po drugiej stronie aparatu. No, ale zgłosiłam się to trzeba się wykazać. Jednak jak dla mnie zrobienie sobie samej zdjęcia to nie taka prost sprawa. Po wielu próbach, okazało się, że odkryłam dziwne ustawienie aparatu, więc zamiast pomysłu, zupełnie spontanicznie, bo zdjęcie zrobiło się samo.


W weekend przybyło trochę kwiatów. Ten haft powstaje już chyba drugi rok i do końca daleko.


Do jutra!

11 komentarzy:

  1. Nie chcę się wyrażać, ale gówno widzę. Chyba mi dziecka na monitor napluły

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać spontaniczność to fantastyczna rzecz, bo autoportret wyszedł bardzo pomysłowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ze składanką zdjęć ciekawy. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie broń się tak przed obiektywem :)) Składanka świetna !
    Pozdrawiam i do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia seryjne ;) u mnie cos nie trybi to albo ja nie kumata ha ha

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna byłaby składanka zdjęć, gdyby...logo na nim nie dominowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zdjęcie - super

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe ustawienia w aparacie, czy to opcja zdjęć seryjnych? Wyszło bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...