poniedziałek, 4 lutego 2013

{Wyzwanie fotograficzne} - dzień 1

Dzień 1 - coś nowego.
Zauważyliście, że pojawiam się ostatnio tylko przy wyzwaniach fotograficznych? Zima zamroziła mi chyba moją moc twórczą. Coś bym zrobiła nowego, ale przecież obiecałam, że najpierw wykończę to co mam,  więc kończę w tempie ślimaczym. 
Dzisiejszy temat to dobry temat, żeby w końcu ruszyć po coś nowego. Powstało jajo (wytworzone w niedzielę, ale nadal w ramach wykańczania, bo mam sporo wstążek, a to było ostatnie jajko). Do tego dorzucam moje nowe nabytki książkowe, chociaż w sumie nie takie nowe. Nowe to do mnie już pocztą fruną. Drugie tyle nowych książek do przeczytania mam z mojej biblioteki. Gwiezdne tło też nowe, ostatnio moje ulubione.


Szkoda, że nikt nie wymyślił jak czytać i tworzyć. Niestety audiobooki jakoś się u mnie nie sprawdzają. 
Do tego w mojej głowie powstaje projekt na albumy z wycieczek, takie trochę scrabookingowe, tylko nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, a nie chcę gotowego albumu, chcę żeby w całości był mój i chwilowo utknęłam na materiałach na bazy i okładkach i zapięciach itp.
Co u Was nowego?

10 komentarzy:

  1. jej, imponująca sterta nowości!
    fajnie wyszło zdjęcie na tym gwiezdnym niebie, tzn. tle :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że potencjału zima Tobie nie wymroziła ;)
    Żadnej z tych książek nie czytałam, daj znać, czy warto, jak już je pochłoniesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślałam sobie, że... może zrobię kursik o albumach? Może choć trochę wskaże Ci, jak zacząć, od czego... Choć żadna ze mnie ekspertka ....

    Książki... Jak ja dawno nie czytałam. Nie mam siły ani czasu a tęsknię za słowem pisanym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wohoooł ! Dużo ! powodzenia w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Audiobooki sprawdziły się, kiedy musiałam jechać długo autobusem. Wiadomo, w autobusie nikt raczej nikogo nie zagaje. Ciężko też czytać, kiedy literki się trzęsą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taki kawałek nieba w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale to rozumiem, książkowe zakupy cieszą mnie najbardziej i to też znalazło się na moim zdjęciu dziś :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. oh notebooka nie powąchasz
    nie włożysz do niego zdjęcia, pocztówki czy biletu
    też nie mogę się przekonać do e-książek :)

    hehe też zaczęłaś jak ja, rok ze stertą książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem że tytuły- tajemnicze jak dla mnie i ... naprawdę nieznane !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...