czwartek, 7 lutego 2013

{Wyzwanie fotograficzne} - dzień 4

Dzień 4 - luty jest
Luty jest dobrym czasem by spróbować czegoś nowego w oczekiwaniu na cieplejsze dni. Zobaczyłam taki wspaniały wzór i wiedziałam, że muszę spróbować. Początki były trudne, jednak gdy zrozumiałam jak stworzyć ukośnik (przerabia się półsłupkiem prawdziwe oczko, a nie oczko z koralikiem) idzie mi ekspresowo.


Jak na razie do efektu końcowego jeszcze mi daleko, a to co wyszło spod moich rąk nie przypomina tego wzoru. Efekt dzisiejszy przedstawiam poniżej, jeszcze mam sporo koralików do przerobienia.



Może wraz z wiosną powstaną koralikowe motyle.

4 komentarze:

  1. zapowiada się super!
    nie robiłam jeszcze nigdy robótki na szydełku z taka ilością koralików, jestem ciekawa końcowego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie to skomplikowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wytrwałości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...