niedziela, 14 kwietnia 2013

Kwiecień 7/7

W tym miesiącu tydzień wyzwania u Uli minął mi zbyt szybko. Ostatni temat to - Ulubione w kwietniu. Najbardziej w kwietniu lubię planować weekend majowy. Dzisiaj taka wariacja, niczym  relacja z lądowania na księżycu. Uwielbiam chodzić po górach i strasznie żałuję, że tak daleko mam do gór.




Po raz kolejny trafiłam w rewelacyjne zakątki. Po raz kolejny zwiększyła się liczba odwiedzanych blogów. Dzięki Ula!
Zobaczcie co było ulubione w kwietniu dla innych uczestników - klik

4 komentarze:

  1. O tak góry - to też uwielbiam , chociaż mam daleko. Fajny pomysł ze zdjęciem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne! Że też o tym nie pomyślałam...
    Pięknego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. och też uwielbiam chodzić po gorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...