niedziela, 12 maja 2013

Ślubnie ponownie

Wczoraj zaprezentowałam Wam projekty kartki ślubnej - klik. Dzisiaj prezentuję Wam, kartkę którą stworzyłam ostatnio na ślub. Wybór padł na czerwoną bazę, czyli klasyka po raz kolejny. 


Dodałam również kopertę - pięcio-płatkowego kwiatka.




Jakiś czas temu Weronika pisała o prezencie koralikowym z Preciosa. Niedawno w mojej skrzynce pocztowej pojawiła się przesyłka z Czech: dwie instrukcję i koraliki do wykorzystania. Jak na razie nie wykorzystałam tych prezentów, muszą poczekać na swoją kolej.


Udanego dnia!

4 komentarze:

  1. kapitalna ta kartka, bardzo podoba mi się nie tylko haft ale również sekretna koperta :)

    powodzenia z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wyżej :) I mam dylemat czy fajniejszy haft czy koperto-kwiatek :) Czekam na kolej Twinów u Ciebie :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog bede na niego wchodzic♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna kartka! Robie podobne wiec może powymieniamy sie doswiadczeniem.Bardzo podobają mi się twoje bransoletki, plecione na okragło może zamieścisz mały tutoring??!! pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...