środa, 19 czerwca 2013

Latający smok

Mam swojego latającego smoka. Z całą pewnością jest to smok, długi na 5 cm, rozpiętość skrzydeł 11 cm. Powstała moja pierwsza ważka z koralików. Moim zdaniem jest przepiękna. 


Użyłam koralików Toho 11: Ceylon LT Ivory, Higher Metallic Dragonfly, Toho Magatama: Metalic Hematite oraz euroclass: rokoko białe. W ciemnych koralikach skrzydełek umieściłam drucik jubilerski, dzięki temu można je dowolnie modelować.


Tułów tworzony techniką cubic raw, rozpoczęłam, używając koralików w dwóch kolorach. Znacznie ułatwiło mi to zrozumienie tej techniki.


 

W wyplataniu pomogły mi instrukcje: skrzydła, tułów.

4 komentarze:

  1. prześliczna :)
    świetnie wyglądałaby na opasce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, zawsze jesteś krok przede mną :) Mnie wciąż z ważką nie po drodze :) Cubic row mnie przeraża. Zwykle rozumiem technikę patrząc (jeszcze zanim spróbuję zrobić), a tu ni w ząb :( Tym bardziej gratuluję! Dystyngowana :)
    Pozdrowionka
    P.S. Dziękuję za wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ważka. W spokojnych kolorach. Lubię!
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...