sobota, 17 sierpnia 2013

Suwak

Czeskie koraliki Preciosa doczekały się swojej premiery na blogu. Pisałam już (klik), że otrzymałam dwie instrukcje i paczuszkę koralików. 


Od chwili, gdy zobaczyłam, że są to koraliki superduo, chciałam zrobić bransoletkę jak Weronika. Jednak wyszła moja wersja, połączyłam dwie gąsieniczki, bez dodawania rzędu z koralików superduo i wyszedł suwak.


Jest dość sztywny, czym byłam dość zaskoczona. Sądzę, że spowodowane jest to tym, że zewnętrzne koraliki to małe i okrągłe koraliki euroclass, a nie magatama (łezkowate).


Tworzyłam go bardzo wolno, przerabiając kilka koralików dziennie, bo jak wiecie jestem książkoholikiem (wspominałam o tym - klik). 
Od ostatniego wpisu robótkowego pochłonęłam następujące książki:
A Wy co ostatnio czytaliście?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...