wtorek, 17 września 2013

Kociokwik

Udało mi się być w szczęśliwej trojce u Kids&co. Paczka dotarła jakiś tydzień temu, a ja dopiero teraz miałam trochę czasu. Posypuję głowę popiołem i biję się w pierś za to opóźnienie. Bez zbędnego zwlekania prezentuję:
  • dwie kapitalne kartki w muszelki,
  • film (jeszcze nie oglądany) "Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie potrafią czytać map?",
  • japońskie ubranko na butelkę,
  • herbaty z serduszkowymi zawieszkami,
  • kwiatkowe podkładki pod kubki.



Jeśli jesteście zainteresowane uczestnictwem w dalszej zabawie, zgłoście swoją chęć w komentarzu.
Pierwsze trzy osoby zostaną obdarowane, zobowiązując się tym samym do kontynuowania zabawy. Warunkiem koniecznym jest posiadanie bloga.
Na przesłanie prezentów mam rok i każdy z obdarowanych w ciągu roku od otrzymania prezentu poda dalej następnym trzem osobą.
Proste prawda?

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...