wtorek, 15 marca 2016

Album z wycieczki

Od dłuższego czasu marzył mi się album z wycieczek.
Wywołane zdjęcia, w albumie z czarnymi kartami, przekładanym białym bibułowym papierem.
W zamyśle album miał być bogato zdobiony, pełen ozdobników i dodatków. Jednak wygrało moje umiłowanie prostoty.
Do tego w końcu zaczęłam używać materiałów, które w mojej opinii są takie urocze, że żal mi używać.
Poniżej możecie zobaczyć moje miejsce pracy oraz poszczególne karty albumu.


 Miejsce pracy szalonego twórcy. 

W albumie zawarłam:
bilety,
podstawowe informacje,
mapy, 
przewodniki,
plan wycieczki,
ulotki z informacji turystycznej,
krótkie wspominki,
zdjęcia standardowe i panoramiczne,
pamiątkowe monety, 
pocztówki.










 





Patrząc na ten album, aż nie mogę się doczekać na kolejną wycieczkę oraz kolejny album.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...